Banderes Qualitur 2022

Turisme ha concedit la Bandera Qualitur 2022 a 179 platges de 38 municipis de la Comunitat Valenciana. Aquest guardó s’entrega a les platges que disposen de certificats en matèria de qualitat, medi ambient i/o accessibilitat reconeguts per Qualitur i aquest 2022 més del 63% de les platges del nostre litoral lluiran aquesta bandera en la seua costa.
El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha entregat a Alboraia la Bandera Qualitur a 16 municipis de la província de València, 11 municipis de la província d’Alacant, 11 de la província de Castelló; 1 municipi i 2 certificats més que el passat exercici.
Colomer ha destacat que aquest acte és un dels més significatius de l’agenda anual de Turisme, i ha posat l’accent que “la bandera Qualitur certifica que una platja és una mica més; és una experiència turística”. El president de Turisme s’ha mostrat una vegada més partidari d’apostar per la qualitat certificada, perquè al seu judici “el que no avalues, es devalua”. És per això, que ha agraït el model i la gestió dels municipis turístics costaners de la Comunitat Valenciana, que ha permés situar al nostre destí com a pioner en aquests reconeixements.
“Som líders en qualitat certificada – ha assenyalat Colomer-, resultat d’una obra col·lectiva”; i en aquest context ha animat als assistents a no acomodar-se per ser líders i a continuar treballant i apostant en matèria d’excel·lència turística. A més, durant la seua intervenció en aquest acte de lliurament, en el qual ha participat també el director general de Turisme, Herick Campos, i l’alcalde d’Alboraia, Miguel Chavarría, Colomer no ha deixat passar l’oportunitat de felicitar a tots els municipis guardonats i reconéixer “l’esforç dels municipis per oferir platges amb serveis, sostenibles i accessibles a tots”.

En el mateix acte s’ha presentat la nova campanya publicitària estival de Turisme.
La nova campanya de publicitat és una evolució de la campanya anterior, centrada en un poema de Lope de Vega, que manté l’eslògan “Qui ho ha viscut ho sap”, però en una versió més contemporània i a partir de les experiències i ressenyes de milers de persones, comptant amb la creació artística i la veu del tres vegades campió del món i rècord Guinness d’improvisació, Arkano.
En paraules de Colomer, “correspon a la Comunitat Valenciana liderar un estat d’ànim, propi de la post-pandèmia on la remuntada emocional és viatjar i fer turisme” i amb aquesta campanya, que arrancarà el pròxim mes de juliol, es pretén animar a la tornada a la normalitat.

Compartir esta noticia